Woho!

åhh jag är glad idag! För jag har kommit på en super bra idee till min klass lilla modevisning där vi ska designa en t-shirt och styla. Och jag har äntligen fått tag i en som kan agera modell! Tack pennan! :D. T-shirten kommer bli grym (Om den blir som jag tänkt ;). ) Och även makeupen och håret!

Idag har vi även firat min bror som fyllde 19. Nästan hela familjen kom och det var livat kan man säga. 4 små barn som sprang runt och skrek och lekte. Tystnaden var härlig när alla hade gått, haha. Det blev iaf en god smörgåstårta till fika.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Höhöö varsegod! Träffade din kära broder i fredags haha han var glad. Tänkte ta kort på pumpsen snart hahaa men jag är seg xD

2009-04-19 @ 19:10:35
URL: http://pennanm.blogspot.com

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0