Lite smått och gott

Hejsan hoppsan! Tänkte slänga in en litet inlägg lite snabbt såhär bara :). Idag vaknade jag rätt sent.. Halv 1 närmare bestämt. Sedan dess har jag inte gjort så mycket, påbörjade en teckning som jag än håller på med och än så länge ser det bra ut. Det tråkiga med att teckna är att hela dagen försvinner.. Jag tar så himmla lång tid på mig, och sedan tar jag massa små pauser. Nu är klockan halv 6 och jag har ändå skapligt mycket kvar av den? Får se om jag hinner klart innan midnatt ;)

I veckan ska jag och mamma in till stan och shoppa lite. :) Har kommit på lite små saker som jag ska köpa, bl.a. Akvarellpennor, fotopapper och fjärrutlösare till kameran. Hittar jag ingen fjärrutlösare på onoff så kommer jag nog beställa en från internet. :) Men jag hoppas onoff har, eftersom jag har ett presentkort där

Men nej nu ska jag återgå till tecknandet, så det får vara nog pratat för idag. Ha det fint. :)

Kommentarer

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0