090427

Goddagens! Hur mår ni? jag mår helt okej, sitter och smaskar i mig lite smet som blev över från muffinsbaket ;) Kommer aldrig att komma ifrån detta med att slika av smeten från slikepotten eller vispen haha. Men det är mumsigt. Kände att jag behövde lite gott i magen, var så trött och behövde piggas upp. Måndagar är alltid så sega, speciellet när man kommer hem, jag känner mig lixom helt slut i kroppen och vill bara krypa ned och lägga mig.

Denna vecka är det bara 3 dagar i skolan, så det bli långhelg :) Ska bli najs. på torsdagen ska jag förmodligen in till uppsala med 2 kompisar och kolla forränningen.. sedan vet jag inte vad som kommer hända :) Det visar sig.

Nu ska jag hämta ut mina Muffinsar, see you!


Valborg för ca 2 år sedan tror jag?

Kommentarer
Postat av: L I N A F O T O - fotoblogg

Sv: Jag gjorde den i ett program som heter Cyberlink multimedia (:

2009-04-27 @ 19:57:38
URL: http://linafoto.blogg.se/

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0