önskelista

Ja det är ju snart jul och hög tid att börja tänka på vad man ska önska sig, haha. Jag kommer aldrig på något som jag vill önska mig, utan brukar mest bli pengar, men i år ska jag försöka vara roligare :).

  • Presentkort (mycket roligare va haha?) 
  • högtalare
  • digitalkamera
  • ljus
  • ny pyjamas

Sedan kommer jag faktiskt inte på något mera, kläder skulle man ju kunna önska sig, men det vill jag helst köpa själv. kanske något halsband ? :) Sen ska man ju också köpa presenter, det är kul men svårt.. Man vet ju inte vad man ska hitta på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ljus? okee men duu gz blir de nå utbyte i år.. marry sticker jue.. pennan har inte ja sett på ett år...

2008-11-21 @ 19:02:01
Postat av: Bella

haaah lol .. duu de var bara ja som skicka Bellszébo.. de övre..

2008-11-21 @ 19:04:26

Design by: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0